VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ (Č.j. 03/10) – do 30.04.2010
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Č.j. 03/10
Zadavatel veřejné zakázky:
Domov na rozcestí Svitavy
T.G. Masaryka 33, 568 02 Svitavy
zastoupený ředitelkou paní PhDr.Jaroslavou Filipovou
IČO: 70157286
vypisuje
výběrové řízení dle § 12 odst. 6 a § 18 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a dle vnitřní směrnice č. 1/2007 Postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v DNR Svitavy na akci pod názvem:
„Rekonstrukce vstupu do areálu a rekonstrukce nádvoří s revitalizací zahrady Domova na rozcestí“
___________________________________________________________________
Identifikační údaje zadavatele:
Název a sídlo zadavatele: Domov na rozcestí Svitavy
T. G. Masaryka 33
568 02 Svitavy
IČ zadavatele: 70157286
DIČ zadavatele: neplátce DPH
CZ70157286
Jméno statutárního zástupce
zadavatele: PhDr. Jaroslava Filipová, ředitelka Domova
Jméno zástupce oprávněného jednat
ve věci veřejné zakázky: PhDr. Jaroslava Filipová
Petra Coufalová
Kontaktní údaje:
telefon – 461 533 372
mobil – 731 615 280, 731 615 281
fax – 461 533 863
e-mail – petra.coufalova@dnrsvitavy.cz
jaroslava.filipova@dnrsvitavy.cz
Předmět a rozsah plnění zakázky:
Demontáž zadní brány a úprava nádvoří a vstupu do areálu pro vjezd zásobovacích vozidel, dodání a osazení nové posuvné brány a úprava stávajícího oplocení, včetně dálkového řízení a dohledu této brány. Provedení zahradních úprav v této části zahrady.
Zadávací dokumentace
Výkaz výměr.
Uvedenou dokumentaci je možné si vyzvednout po předchozí dohodě s ředitelkou DNR PhDr. Jaroslavou Filipovou č. tel. 731615280 nebo 461533372, T.G. Masaryka 33, 568 02 Svitavy
Termíny realizace
Zahájení ihned po vyhlášení výsledků a podepsání smlouvy, ukončení do 31.08.2010 včetně fakturace.
Prohlídka místa stavebních a zahradních úprav
Prohlídku stavebního místa je možné uskutečnit po předchozí dohodě na místě samém – tj. v objektu Domova na rozcestí, T.G. Masaryka 33, Svitavy. Kontakt na ředitelku DNR PhDr. Jaroslavu Filipovou č. tel.461533372, mobil: 731615280
Zpracování nabídky
– nabídka musí být zpracována v českém jazyce
– podepsána oprávněnou osobou
Prokázání kvalifikačních předpokladů
– ověřená kopie dokladu o oprávnění k podnikání
– ověřená kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo živnostenského listu
Kriteria hodnocení nabídek
– cena díla bez DPH a splnění předmětu a rozsahu zakázky
– termín realizace zakázky
Způsob hodnocení nabídek a výběr dodavatele
1. Cena díla bez DPH – rozhodující kritérium nejnižší cena a splnění předmětu a rozsahu zakázky
2. Splnění termínu ukončení díla včetně fakturace – doplňkové kriterium
Předpokládaná hodnota zakázky cca 900.000 ,- Kč vč. DPH
Lhůta pro podání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí dne 30.4.2010 v 15.00 hod. Za rozhodující pro doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem. V případě osobního podání mohou uchazeči své nabídky doručit v pracovní dny od 7,00 do 15,00 hod do kanceláře ředitelky v sídle Domova na rozcestí Svitavy.
Místo a způsob podání nabídek
Nabídky budou podávány osobně nebo doporučenou poštou, v uzavřených obálkách s označením NEOTVÍRAT
„Rekonstrukce vstupu do areálu a rekonstrukce nádvoří s revitalizací zahrady Domova na rozcestí“
Na adresu: Domov na rozcestí
T.G. Masaryka 33, 568 02 Svitavy
Otevírání obálek bude provedeno dne 3.května 2010 ve 13,30 hod v kanceláři ředitelky Domova na rozcestí a mají právo se ho zúčastnit uchazeči, jejichž nabídky byly zadavateli doručeny ve lhůtě pro podání nabídek.
Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo
odmítnout všechny předložené nabídky
– soutěž zrušit
– neuzavřít smlouvu se žádným z uchazečů
– nevracet podané nabídky
Ve Svitavách dne 12.04.2010
PhDr. Jaroslava Filipová
ředitelka Domova na rozcestí
Příloha ke stažení
prava oplocení