Veřejná zakázka č. 1/2017
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
pro veřejnou zakázku malého rozsahu na
Nové serverové řešení v DNR Svitavy.
č. 01/2017
ZADAVATEL: Domov na rozcestí Svitavy, T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy
1. PREAMBULE
Touto písemnou výzvou vyzývá zadavatel zájemce k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu na nové serverové řešení v DNR Svitavy. Zadávání zakázky se řídí směrnicí Domova na rozcestí Svitavy č. H 03/2011 – postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v DNR Svitavy v aktuálním znění.
2. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE
Název zadavatele: Domov na rozcestí Svitavy
Sídlo: T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy
Zastoupené: PhDr.Jaroslava Filipová, ředitelka
IČ: 70157286
DIČ: CZ70157286
Tel: 468 008 104,
e-mail jaroslava.filipova@dnrsvitavy.cz
Kontaktní osoby: Jolana Zerzánová Jaroslava Filipová
Telefon: 468 008 106 731 615280
E-mail: učetní@dnrsvitavy.cz jaroslava.filipova@dnrsvitavy.cz
Kontaktní osoby jsou pověřeny administrací výběrového řízení. Kontaktní osoby jsou dále oprávněny poskytovat dodavatelům informace a dokumenty, vztahující se k veřejné zakázce, a poskytovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám.
3. DRUH A PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka na dodávky
Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je nové servrové řešení v DNR Svitavy.
Specifikace:
Minimální hardwarová specifikace serveru:
– 1x CPU , 2GHz, 16MB cache, 8 jader
– MB Singl Socket R3, patice LGA 2011, Intel® C612 Chipset, 8 DIMM, max.512GB DDR4 2133MHz
– RAM 64GB
– 4x HDD SAS, kapacita 1,5TB, 2,5″, 10 000otáček, RAID 10
– 2x HDD SSD, 100GB, 2,5″
– Raid controler + BBU
– KVM
Softwarová specifikace:
– 40x uživatelů, Win Server CAL 2016 User
– 8x vzdálený přístup WinRDS CAL 2016 UsrCAL
– 2x Win Svr Std 2016
Další specifikace v ceně:
– Záruka 5 let v místě
– Výměna dílu do druhého dne
– Možnost hlášení poruchy na HOT-LINE 24/7
– Monitoring a vzdálený přístup
– Prvotní instalace serveru a zavedení do systému všech uživatelů i se stanicemi
Cenová specifikace:
– Maximální koncová cena je 370 000,- s DPH
4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Zahájení plnění: ihned po podepsání smlouvy
Místo plnění: DNR Svitavy.
5. LHŮTA, Místo A POŽADAVKY PRO PODÁNÍ NABÍDkY
Lhůta pro podání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí dne 7. 3.2017 ve 13 hod.
Místo pro podávání nabídek
Nabídky lze podat osobně nebo poštou. Nabídky podávané osobně lze podat přímo na adrese Domov na rozcestí Svitavy, T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy, každý pracovní den lhůty v době od 7 do 15 hod.
Adresa pro zasílání nabídek doporučenou poštou, je následující: Domov na rozcestí Svitavy, T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy
V případě osobního doručení nebo prostřednictvím pošty se za okamžik doručení považuje fyzické převzetí nabídky pověřeným pracovníkem DNR Svitavy.
Požadavky pro podávání nabídek
– nabídka musí být zpracována v českém jazyce, čitelná, bez škrtů a přepisů, listy spojené či sešité, zabezpečené před vyjmutím;
– nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou;
– musí být uvedeny všechny identifikační údaje uchazeče;
– nabídka musí obsahovat všechny součásti požadované zadavatelem.
Nabídky musí být v řádně uzavřené obálce, zabezpečené proti neoprávněné manipulaci přelepením a opatřené firemním razítkem. Obálky musí být označeny nápisem
„ NEOTVÍRAT – SOUTĚŽ – nové serverové řešení.
Otevírání obálek bude probíhat dne 7. března 2017 ve 13,30 hod v kanceláři ředitelky na výše uvedené adrese.
6. ÚDAJE O HODNOTÍCÍCH KRITÉRIÍCH
Základním hodnotícím kritériem pro zadávání veřejné zakázky je splnění požadavků uvedených ve specifikaci a ekonomická výhodnost zakázky.
7. ZRUŠENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ
Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit výběrové řízení bez udání důvodu, nejpozději však do uzavření smlouvy.
Ve Svitavách dne 23. 3.2017
PhDr.Jaroslava Filipová, ředitelka