Veřejná zakázka č. 2/2016
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
pro veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky podle § 8 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon),
pod názvem:
Nákup osobního automobilu.
č.j. 02/2016
ZADAVATEL: Domov na rozcestí Svitavy, T.G.Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy
1. PREAMBULE
Touto písemnou výzvou vyzývá zadavatel zájemce k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace pro veřejnou zakázku na dodávku, která je podle ustanovení § 12 odst. 3 zákona veřejnou zakázkou malého rozsahu. Uvedená veřejná zakázka je v souladu s ustanovením § 18 odst. 5 zákona zadávána postupem mimo režim zákona za podmínek dodržení zásad transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace. Uvedená veřejná zakázka je zadávána za podmínek stanovených v této Výzvě k podání nabídky. Zadání zakázky se řídí Směrnicí Domova na rozcestí Svitavy č. H 03/2011 – postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v DNR Svitavy v aktuálním znění.
2. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE
Název zadavatele: Domov na rozcestí Svitavy
Sídlo: T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy
Zastoupené: PhDr.Jaroslava Filipová, ředitelka
IČ: 70157286
DIČ: CZ70157286
Tel: 468 008 104,
e-mail jaroslava.filipova@dnrsvitavy.cz
Kontaktní osoby: Jolana Zerzánová
Telefon: 468 008106
E-mail: ucetni@dnrsvitavy.cz
Kontaktní osoby jsou pověřeny administrací výběrového řízení. Kontaktní osoby jsou dále oprávněny poskytovat dodavatelům informace, vztahující se k veřejné zakázce, a poskytovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám.
3. DRUH A PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka na dodávku
Předmět veřejné zakázky: předmětem veřejné zakázky je zakoupení osobního automobilu
Specifikace zakázky:
typ | automobil osobní silniční |
provedení | COMBI |
počet dveří | 4 + víko zavazadlového prostoru |
počet míst k sezení | 5 |
motor – objem | 1 400 |
výkon | 77 – 92 |
palivo | motorový benzín |
kombinovaná spotřeba | 4 – 6 |
typ převodovky | manuální |
barva karoserie | červená |
Interiér – potahová látka | černá SATIN |
loketní opěrka vpředu mezi sedadly | |
airgagy čelní pro řidiče a spolujezdce, airbagy hlavové pro řidiče a spolujezdce vpředu | |
vzadu 3 hlavové opěrky | |
bezpečnostní pásy pro všechna sedadla | |
parkovací assitent | |
imobilizér | |
Elektricky ovládaná přední okna | |
centrální zamykání s dálkovým ovládáním – 2 funkční klíče | |
centrální klimatizace | |
vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, lakovaná v barvě vozu | |
přední mlhové světlomety | |
ochranné boční lišty dveří | |
automatické rozsvícení světel po nastartování | |
autorádio s CD přehrávačem | |
palubní počítač | |
ukazatel vnější teploty | |
gumové koberce s obrubou vpředu/vzadu 4 ks | |
povinná výbava (viz Vyhl. MDaS č. 341/2002 Sb., § 32, odst. 1,6 a 7) | |
sada pro výměnu kola | |
hasící přístroj práškový 1 kg včetně držáku a umístění v zavazadlovém prostoru | |
zadní lapače nečistot |
4. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Zahájení plnění: 19. 9. 2016
Ukončení plnění: 31. 1.2017
Místo plnění: Svitavy, T. G. Masaryka 9/33
Místo předání a převzetí: dle dohody, nejdéle do 31. 1. 2017
5. LHŮTY, Místo A POŽADAVKY PRO PODÁNÍ NABÍDkY
Lhůta pro podání nabídek končí dne 7. 10.2016 ve 12 hod.
Nabídky lze podat osobně, doporučenou poštou, či kurýrní službou. Nabídky podávané osobně, či prostřednictvím kurýrní služby lze podat přímo na adrese Domov na rozcestí Svitavy, T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy, každý pracovní den lhůty v době od 7 do 15 hod.
Adresa pro zasílání nabídek doporučenou poštou, je následující: Domov na rozcestí Svitavy, T. G. Masaryka 9/33, 568 02 Svitavy
V případě osobního doručení, doručení prostřednictvím pošty či kurýrní službou se za okamžik doručení považuje fyzické převzetí nabídky pověřeným pracovníkem DNR Svitavy.
Nabídky musí být zpracovány a podány v českém jazyce, podepsány oprávněnou osobou, v řádně uzavřené obálce, zabezpečené proti neoprávněné manipulaci přelepením a opatřené firemním razítkem.
Obálky musí být označeny nápisem NEOTVÍRAT – SOUTĚŽ – Nákup osobního automobilu.
Otevírání obálek bude probíhat dne 10. 10.2016 v 7 hod. v kanceláři ředitelky na výše uvedené adrese.
6. POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Zájemce stanoví ve své nabídce nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s podmínkami veřejné zakázky, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena v Kč bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady potřebné k splnění této veřejné zakázky.
Nabídkovou cenu uvede zájemce ve své nabídce v členění:
– Cena bez DPH
– Sazba DPH v %
– Výše DPH v Kč
– Cena včetně DPH
Úhrada za splnění této veřejné zakázky bude provedena bezhotovostním převodem na účet zájemce.
7. KRITÉRIA HODNOCENÍ NABÍDKY
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.
Dílčí hodnotící kritéria:
1) výše nabídkové ceny bez DPH – váha 80%
2) záruka a pozáruční servis – váha 20 %
Způsob hodnocení nabídek
U dílčího kritéria č. 1 – Výše nabídkové ceny bez DPH – budou nabídky hodnoceny podle vzorce:
Hodnota nejvhodnější nabídky
100 * ————————————— * 0,80 = výsledný počet bodů v kritériu
Hodnota nabídky
U dílčího kritéria č. 2 – Záruka a pozáruční servis – budou nabídky hodnoceny podle vzorce:
Hodnota nabídky
100 * ————————————— * 0,20 = výsledný počet bodů v kritériu
Hodnota nejvhodnější nabídky
Body, získané v jednotlivých dílčích kritériích, budou zaokrouhleny na 2 desetinná místa (hodnota 5 bude zaokrouhlena nahoru).
Součet bodových hodnot ze všech dílčích kritérií určí výslednou bodovou hodnotu nabídky. Celkové pořadí nabídek je dáno absolutní hodnotou bodové hodnoty nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů. V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu nabídková cena. Pokud i v tomto případě budou bodové hodnoty dvou či více nabídek shodné, rozhodne o pořadí nabídek los za účasti těch uchazečů, jejichž nabídky získaly shodné bodové hodnoty.
8. ZRUŠENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ
Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit výběrové řízení bez udání důvodu, nejpozději však do uzavření smlouvy.
Ve Svitavách dne 16. 9.2016
PhDr. Jaroslava Filipová, ředitelka