Veřejná zakázka č. 2/2018
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
pro veřejnou zakázku č. 04/2018
pod názvem: Dodávky stravy – obědů
ZADAVATEL: Domov na rozcestí Svitavy, Tkalcovská 381/1, 568 02 Svitavy
1. PREAMBULE
Touto písemnou výzvou vyzývá zadavatel zájemce k podání nabídky pro veřejnou zakázku na dodávky stravy – obědů. Zadání zakázky se řídí Směrnicí Domova na rozcestí Svitavy č. H 03/2011 – postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v DNR Svitavy v aktuálním znění.
2. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE
Název zadavatele: Domov na rozcestí Svitavy
Sídlo: Tkalcovská 381/1, Svitavy
Zastoupené: PhDr. Jaroslava Filipová, ředitelka
IČ: 70157286
DIČ: CZ70157286
Tel: 468 008 104, 731 615 280
e-mail jaroslava.filipova@dnrsvitavy.cz
Kontaktní osoby: Jaroslava Filipová
Telefon: 468 008 104, 731 615 280
e-mail jaroslava.filipova@dnrsvitavy.cz
Kontaktní osoba je pověřena administrací výběrového řízení, je dále oprávněna poskytovat dodavatelům informace a dokumenty, vztahující se k veřejné zakázce.
3. DRUH A PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka na dodávky
Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávání racionální stravy – obědů klientům Domova na rozcestí Svitavy, T. G. Masaryka 11/31, T. G. Masaryka 2307/33b a T. G. Masaryka 33/38, v pracovní dny.
Denní dodávka obědů je požadována v rozsahu do 50 porcí.
Další požadavky:
– rozdělení celkového počtu obědů podle požadavku zadavatele
– příprava stravy do várnic nebo termoportů (majetek zadavatele)
– dovoz stravy na výše uvedené adresy
– odvoz špinavých várnic a termoportů – zajistí dodavatel
– umytí várnic a termoportů v prostorách dodavatele.
Zahájení odběru stravy 1. ledna 2019
4. LHŮTA, Místo A POŽADAVKY PRO PODÁNÍ NABÍDkY
Lhůta pro podání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí v pondělí 10.12.2018 v 15 hod.
Místo pro podávání nabídek
Nabídky lze podat osobně, doporučenou poštou. Nabídky podávané osobně lze podat přímo na adrese Domov na rozcestí Svitavy, Tkalcovská 381/1, 568 02 Svitavy, každý pracovní den lhůty v době od 7 do 15 hod.
Adresa pro zasílání nabídek doporučenou poštou, je následující:
Domov na rozcestí Svitavy, Tkalcovská 381/1, 568 02 Svitavy
V případě osobního doručení, doručení prostřednictvím pošty se za okamžik doručení považuje fyzické převzetí nabídky pověřeným pracovníkem DNR Svitavy.
Požadavky pro podávání nabídek
Nabídky musí být v řádně uzavřené obálce, zabezpečené proti neoprávněné manipulaci přelepením a opatřené firemním razítkem. Obálky musí být označeny nápisem
„ NEOTVÍRAT – SOUTĚŽ – DODÁVKY OBĚDŮ“
Otevírání obálek bude probíhat dne 11. 12.2018 ve 6,30 hod v kanceláři ředitelky na výše uvedené adrese.
Nabídka musí být zpracována a podána v jazyce českém.
5. ÚDAJE O HODNOTÍCÍCH KRITÉRIÍCH
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je – cena oběda vč. DPH, dále splnění výše uvedených požadavků.
6. ZRUŠENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ
Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit výběrové řízení bez udání důvodu, nejpozději však do uzavření smlouvy.
Ve Svitavách dne 21.11.2018
PhDr. Jaroslava Filipová, ředitelka